oeganda-2017.reismee.nl

Welkom op onze reislog naar Oeganda

Hallo en welkom op onze reislog!

Dit jaar willen we naar de aapjes. Daarvoor zijn meerdere landen geschikt en we hebben gekozen voor Oeganda. We hopen vele soorten apen te zien waaronder gorilla's en chimpansees en natuurlijk vele andere dieren.

We gaan een georganiseerde rondreis maken met een klein gezelschap. Dan is vervoer, toegang tot parken, gidsen en overnachtingen geregeld.

Dit is dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we geweest zijn!

We zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Monique en Frans

Frank

@Frans: Observeer en leer ;p

Anne-Marieke

Veel plezier met de laatste voorbereidingen en een mooie reis!

Marie-José

Heel veel plezier met elkaar en met wat jullie allemaal gaan meemaken en zien :)

Susanne

Veel plezier, geniet ervan en doe vooral veel rek en strekoefeningen in het vliegtuig ;-)

Katja Riel

O O O wat spannend weer, blijf fit en gezond dit keer!

Paul Kruis

Wat een mooie vakantiebestemming. Veel plezier en ik ben zeer benieuwd naar de foto's. Observeer die apen maar goed. Is een experience for life.

Eveline Alakopsa

Goede reis en heel veel plezier in Oeganda!! Wij gaan jullie weer volgen.

Jack

Hallo Beiden,

Bedankt voor de uitnodiging voor jullie weblog. Ik reis graag weer met jullie mee -:). Top vakantie toegewenst.
groet
Jack

Morten en Sas

Wat beleven jullie weer een mooi avontuur, echt gaaf hoor! Geniet ervan!

Jan Leijten

SMS-bericht ontvangen van Monique en Frans: de komende dagen geen wifi beschikbaar.
Hebben vandaag weer een lange dag voor de boeg

Veel vakantieplezier